Vi tror att din e-postadress är felaktig. Var snäll och besök Mitt La Redoute för att rätta till problemet.
  • 0

Frågor och svar

Leveranser 5 st frågor & svar

  • Var kan jag hämta mitt paket?
    Svar:
    Leverans sker via posten, till det utlämningsställe ditt postnummer tillhör.

    Du kan välja mellan olika leveranssätt och utlämningsställen i kassan innan du
    godkänner din beställning.

    Vid första köptillfället på hemsidan kan du inte välja annat utlämningsställe.



  •   Skickar ni paket utanför Sverige?
    Svar:
    Vi levererar enbart inom Sverige. 

     
  • Var kan jag se om mitt paket kommit fram?
    Svar:
    Du hittar kollinummer på paketet när du loggar in på "Mitt La Redoute" följt av "Mina beställningar & returer".
    Klicka på ordernummer, kollinummer visas som en klickbar länk uppe till höger.
    På Postens söksida ser du var ditt paket befinner sig.

    Kollinummer som börjar på 00 går ej att söka på, leveransen är skickad som varubrev.

    Postutlämningsstället aviserar när du kan hämta ditt varubrev, får det plats sker leveransen direkt i brevlådan.

  • Jag ser att varan finns, men när jag kommer till kassan får jag ett annat leveransbesked, varför?
    Svar:
    I kassan uppdateras lagersaldot och du får aktuellt leveransbesked.
  • Kan jag knappa in min beställning själv?
    Svar:

    Du kan knappa in din beställning, få information om senaste leveransen och dina returer på telefonnummer 033-48 20 55.


     

Dessvärre är produkten slutsåld! Använd gärna vår sökfunktion eller leta i vår meny för att hitta en likvärdig produkt.