Vi tror att din e-postadress är felaktig. Var snäll och besök Mitt La Redoute för att rätta till problemet.
  • 0

Frågor och svar

Välj bland dessa kategorier:

Konto/Faktura 9 st frågor & svar

  • Vilka betalsätt kan jag välja mellan?
    Svar:

    Du kan läsa mer om betalsätten här
    Enklast väljer du betalsätt i kassan
    .

     

  • Jag har gjort en retur som inte syns på min faktura, hur gör jag?
    Svar:

    Om returen inte syns på fakturan beror det på att den registrerats efter att fakturan skrivits ut. Vi skickar inte ut någon ny faktura utan du kan själv dra av värdet för returen, lägg till eventuell returfrakt och betala in resterande belopp.

     

    En bekräftelse skickas när vi mottagit din retur

  • Har ni e-faktura/autogiro?
    Svar:

    I dagsläget finns inte möjlighet att betala via e-faktura eller autogiro.
     

  • Hur får jag tillbaka mina returpengar?
    Svar:
    När vi har mottagit din retur och konstaterat att den inte är skadad eller använd återbetalar vi det belopp du har betalat samt fraktavgift om du returnerat hela din beställning.
    Om du betalar med faktura eller konto dras summan av på nästa räkning.
    Vid betalning mot postförskott sker återbetalningen via Swedbanks Utbetalningsservice (SUS). Om du är ansluten till SUS kommer pengarna att sättas in på ditt bankkonto. Om du inte är ansluten kontakta Swedbank, i annat fall får du ett utbetalningskort skickat till dig.  Du kan ansluta ditt konto till Swedbanks kontoregister via Swedbanks hemsida oavsett vilken bank du haritta närmaste Swedbank - klicka här!  ar du betalat med kort sker återbetalningen till kortet.
    Återbetalning sker inom 30 bankdagar.

  • Jag har pengar tillgodo, hur kan jag utnyttja det?
    Svar:

    När du har tillgodo på din faktura eller ditt konto dras detta av vid din nästa beställning.

     

  • Hur fungerar kortbetalning?
    Svar:
    Du väljer betalsättet "kort" i kassan. Vi reserverar beloppet direkt men drar summan från kortet först när varorna skickas.
    Om du aktiverar en erbjudandekod reserveras beloppet efter avdragen rabatt.



  • Kan jag knappa in min beställning själv?
    Svar:

    Du kan knappa in din beställning, få information om senaste leveransen och dina returer på telefonnummer 033-48 20 55.


     

  • Kan jag höja min kreditgräns? Hur gör jag?
    Svar:

    Kontakta oss på 033-435 75 00 eller via e-post betala@laredoute.se

     
     
  • Hur gör jag vid frågor gällande min kredit/skuldsaldo?
    Svar:
    Resurs Bank AB som hanterar betalningarna  lyder under banksekretessens regler. Därför ber vi dig ta kontakt med oss på tel. 033-435 75 00 om du har direkta frågor om din kredit/skuldsaldo. Vi får inte  skicka dessa uppgifter via mail/chat.
Dessvärre är produkten slutsåld! Använd gärna vår sökfunktion eller leta i vår meny för att hitta en likvärdig produkt.