Vi tror att din e-postadress är felaktig. Var snäll och besök Mitt La Redoute för att rätta till problemet.
  • 0

Frågor och svar

Välj bland dessa kategorier:

Beställning 5 st frågor & svar

  • Kan jag ändra och lägga till varor på min beställning?
    Svar:
    När beställningen har status "mottagen" kan du fram till kl. 23:00 avbeställa, ändra eller göra tillägg samt ändra betalsätt.  Beställningar bokade efter kl 23:00 kan ändras tidigast morgonen efter. Logga in, gå till "Mitt La Redoute" följt av "Mina beställningar & returer", klicka på ordernumret. Följ anvisningarna på sidan.
    Du måste godkänna beställningen på nytt för att ändringen ska registreras. En ny orderbekräftelse skickas.
    Du kan ändra betalsätt om du valt kort vid beställningstillfället. Om du har valt något av våra andra betalsätt kan du inte ändra till kort.
  • Kan minderåriga beställa?
    Svar:
    Med målsmans godkännande kan minderåriga beställa, kontakta oss via service@laredoute.se eller 033-48 20 00.
  • Jag ser att varan finns, men när jag kommer till kassan får jag ett annat leveransbesked, varför?
    Svar:
    I kassan uppdateras lagersaldot och du får aktuellt leveransbesked.
  • Var kan jag se mina beställningar?
    Svar:
    Du hittar dina beställningar när du är inloggad och går till "Mitt La Redoute" följt av "Mina beställningar & returer", klicka på ordernumret för att se beställningen.

    En orderbekräftelse kommer med e-post när beställningen är bokad. Du får även ett meddelande när beställningen skickas.

    När du är inloggad kan du följa beställningen under "Mitt La Redoute".

    Du kan få information om din beställning/leverans på vår självbetjäning,
    telefonnummer 033-48 20 55.

  • Kan jag knappa in min beställning själv?
    Svar:

    Du kan knappa in din beställning, få information om senaste leveransen och dina returer på telefonnummer 033-48 20 55.


     

Dessvärre är produkten slutsåld! Använd gärna vår sökfunktion eller leta i vår meny för att hitta en likvärdig produkt.